Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Det är det som just nu beskriver mitt liv bäst just nu.
Allt går hur bra som helst nu och de va längesen jag mådde
såhär bra.
Pengarna rullar in
Jag har fått mig en lägenhet i centrala göteborg
Jag har världens bästa pojkvän
Jag bråkar inte med mina föräldrar lägre
Jag har skit grymma polare jag inte hade klarat mig utan
Till och med skolan går bra (:
Det är snart studenten och sommarlov
Jag fick jobb på Raffet iår igen
Sommaren kommer bli den bästa någonsinn
AC/DC, Metaltown, Arvika och kanske metallica som en bonus :D

<3

Befinner mig i Trollhättan hos Christopher och har de super mysigt

Hela världen är så underbar

Äntligen färdig!!!
Det enda kvar på projektarbetet är ett litet telefonsamtal för att
få reda på ett årtal, sen är allt klart!!
  Sen helg och då kommer Christopher vilket känns
oerhört bra, saknar honom (:
Så de blir mys hela helgen,
sen ska han få träffa Magga, min underbara släktig, min raka
motsats men hon är underbar ändå!!
sen blir de trollhättan på mådgag och Göteborg på Tisdag för en heldag med mys
Nu känns de inte som att de är så mycket kvar att göra
de ända som känns riktigt jobbigt är Fysik B slutprovet i maj
men de är långt dig nu!!
Nu är våren påväg och allt går perfekt!

RSS 2.0