What else is there

Sitter nu i slutspurten med Projektarbetet.
De går sådär, har diskussionen kvar och lite finputsningar
och lyckas jag vara såpass klar imorrn hinner jag kanske åka in till Uddevalla
och titta på Hanna. Hennes klass gör Hair.
Sen på fredagen så blir de fest!!
Jag och Christopher <3  har skaffat oss de bästa som finns
TEQUILA!!
Och sen blir det påsklov!!
Men blir de lungt för det? svar NEJ!!
då ska jag läsa igenom världens längsta rapport om Israel och Palestina
konflikten och plugga matte. Vår svenskalärare gav oss även två nya böcker som vi ska ha läst.
Hemsöborna och Fröken Julie eller nått av Agust Stindberg.
Känner mig inte alls pigg på de. Hade sett fram emot en massa mys med
älskligen i trollhättan men nej!
Lyckas få in en dag i Göteborg tillsammans och måste kolla på skor till Balen och till
studentdagen, får se om jag är så lat att jag använder samma.

Men men får återgå till arbetet, de ska bli en underbara diskussion om Jätteräkor och mangroveträsk.
Som uppmuntring lyssnar jag på Röyksopp what else is there!!!


Du är värd att dö för


Kärlek till skogen


Eufori

Veckan kommer att bli späckad känner jag.
Biologiprov nästa torsdag
Två svenska böcker jag ska ha läst färdigt
Projektarbete som ska vara klart nästa fredag
Sen hade jag tänkt skrica klart två labbraporter i fysiken

Det som livar upp min tillvaro nu är att arvika har bandsläpp
Och med roskilde som ligger samtidigt, och de släppte just
NINE INCH NAILS så är jag som på nålar nu!!
Ines kan vänta sig ännu ett samtal där jag gråter och
Hyperventilerar!!
Hoppas hoppas hoppas

Dying to say this to you!!

Jag orkar inte bry mig längre.
Jag har försökt länge nog nu men vad får man tillbaka
Jo en grinig och spydig attityd och är ALLTID sur.
Visa lite uppskattning till dom som försöker och inte dom
som är rädda för att säga nått.
Ryck upp dig för helvete!!
Det blir vad du gör de till
och du kan inte de skylla på andra.
Det är dig och din inställning de handlar om
inget annat!!


RSS 2.0