2009-07-27 @ 17:37:46


Christopher!
Du är de bästa som hänt mig. Du är den underbaraste person jag träffat.
Du gör mig alltid på bra humör och får mig att le och skratta för de mest konstiga saker.
Jag älskar allt med dig, ditt skratt, din nördighet, ditt hjärtformade födelsemärke på knät,
den gulliga gropen på magen, ditt blonda hår och de underbara sätt du alltid pyssnar om mig och
får mig på bra humör.
Jag är fruktansvärt glad att jag träffat dig och jag hoppas att  vi, vad som än händer, kommer
vara tillsammans en lång tid framöver.



JAG ÄLSKAR DIG!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

åt helvete med allt , hahahahahahahha

VINOSHITOOOOOOOOOO!!!!!

2009-07-28 @ 04:01:34
URL: http://somnaaldrignykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0