2009-07-09 @ 07:43:36
Jaja
tillbaka här igen, men de finns absolut inget att göra, visst de är jävlit chill att
tjäna 20 000 i månaden på att inte göra absolut ingenting. Men fan va segt dagarna går
har suttit här i 40 min och är redan trött påt. och ja, jag ska sitta har till kl 4 i eftermiddag.
Kommer nog bli som igår att Helena sitter här hela dagen och har lika tråkigt som jag har.

Men men imorrn blir de att inviga nya lägenheten som jag fick förra veckan.
De ska bli födelsedagsfirande för älsklingen som fyller 19 på måndag.
men eftersom jag jobbar kan jag inte fira honom då. Så jag kidnappar honom
en hel helg så bara jag och han kan mysa, käka räkor, dricka vin, gå på liseberg
och bara mysa tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0