2009-07-27 @ 15:22:54
Börjar tagga nu..
Känner lite hur festivalsuget komemr krypande.
De kittlar lite skönt i benen efter en massa dans i lera, fyllerus och underbara och minnsevärda kvällar.



Åker till Putte i parken på Torsdag eftermiddag tilsammans med delar av ANTAGLIGEN FÖRSTÖRDA gänget från Arvika.
Hade tänkt börja lägga fram lite kläder och tvätta lite grann innan vi sticker.
Tyvärr missar jag ju ett av de band jag helst hade velat se. John ME..
men men´, får kompensera det med att jag får se Slagsmålsklubben, AiV, Thåström, A Camp, Bullet, Detektivbyrån pcj The Birthday massacre.
De kommer bli grymt



IN I DIMMAN?!?!?

Antagligen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Antagligen!

2009-07-27 @ 17:29:54
Postat av: Anonym

Eller jag menar FÖRHOPPNINGSVIS!

2009-07-27 @ 17:30:49
Postat av: Helena

Vafan..det syns ju inte att det är jag som har skrivit.

Det är jag, Helena, i alla fall.

2009-07-27 @ 17:31:56
URL: http://Novem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0